חדשות שיט - עמוד הבית
Switch Language to English מודעות לוח - יאכטות - אפשרויות פרסום ספריית מאמרים בנושא שיט הפניית שאלות למומחי שיט אינדקס אתרי השיט של ישראל ואתרי שיט עולמיים מזג אויר במזרח הים התיכון מרינות במזרח הים התיכון אינדקס מקצועות השיט פורום שיט וימאות


ספריית מאמרי שיט

 
נושאי המאמרים : טכנולוגיה ימית
 

בעיות סתימות דלק במנוע דיזל

 

מאת: דניאל רוסי צרת רבים חצי נחמה. בעיה נפוצה שעיקרה הוא בדלק עצמו, ואסביר. היות וסולר הוא תוצר נפט, נוזל אורגני הוא מתחמצן. אם מים ששוקעים במיכל ובקטריה שצומחת בדלק כל אלו מאיצים את תהליך התפרקות הדלק. התוצאה - דלק באיכות ירודה מאוד, בוצה וחומצות שגורמת למסננים להיסתם ,מרססים חלודים, שריפה לא מושלמת והיווצרות משקעי פיח, איבוד הספק מנוע ובסופו של דבר לכשל מנוע. על מנת לטפל בבעיה אחת ולתמיד יש שתי אפשרויות: 1. להישתמש בחומר כימי שמנקה מיכלים מזוהמים במיוחד ( הדלק בצבע כהה ) ניתן להשיג את החומר בטכנו-ים . 2. מכשיר המותקן בין מיכל הדלק למסנן הראשוני, הדלק שעובר בו עובר דרך שדה מגנטי חזק שקוטל את הבקטריה שבדלק . תהליך זה הוא התהליך ההפוך להיווצרות הבקטריה. ועל כן היות ובמנועי דיזל יש החזרת דלק למיכל, לכן המכשיר מנקה את כל המערכת וגם את הדלק במיכל. מסנני דלק צריך להחליף כל 1000 שעות והמנוע לא יעשן יותר, על המכשיר אחריות לכל החיים. נ.ב. כתובת וטלפון של "טכנו ים" ניתן למצוא על האתר במדור "אינדקס" ספר הטלפון.

 

עוד מאמרים בנושא: טכנולוגיה ימית

 
 
כל הזכויות שמורות לחדשות שיט © sailing-news.co.il וובמאסטר | מודעות לוח | אתרי שיט | פרסום באתר